Personerna i:


Hemstaden:
Liten Syster: Min 2 år yngre syster som är mina andetag och min livlinga många gånger. Milen mellan gör att kommunikation stavas Skype och Fejjan, tyvärr mer sällan än vad jag skulle önska. Vi har samma fina leende, but thats about it. Hon är nykterist och skötsam, jag, not so much.
Brorsan: Den ende man jag har älskat. Själasyskon som aldrig viker från min sida sedan åtta år tillbaks.

Gudinnorna:
BFF aka Ninjan: Mjuk, vacker kvinna med världens finaste skratt och längsta mail. Designer med ett år kvar på HDK, och min BFF i vått och torrt sen vi var två pannkakor höga.
Räven: Prästdottern som alltid kommer med de rätta orden då man behöver dom. De allra guldigaste guldkornet i min samling och den enda som kan bära upp en rävboa med bravur.
The Diva: Rockbruden alla vill vara eller kanske vara med. Fellow slampa och befriande rak och ärlig bland annars ganska konflikträdda människor (self included).
Amore: Snyggast och häftigast i stada. Personlig stylist åt alla ovan nämnda Gudinnor, även mig. Har karriärtur men alltid kärlekstrubbel.
Miss Hård: Tvärtom vad namnet antyder mjukare än bomull (bästa kvaliteen) även fast hon gärna verkar hård. Rular varje disskusion med grymma kunskaper i genus och politik. Kan konsten att hålla låda som ingen annan.

Kompiscrushen: Vännen som jag jämnt tror jag har känslor för då jag har träffat honom, vilket inte alls stillades av fylle(fyllefylle)hångel under jullovet. För många mil bort, annars kanske han kunde ha varit allt det som jag låtsas att andra är.

Den Nya Hemstaden:
Rövardottern: Hon som tar hand om alla andra mer än vad hon tar hand om sig själv. Det finns inga hårda kanter på denna fantastiska människa och vän, som är starkare än vad hon själv anar. En av de som gör att jag överlever skolan och all dess vardagsdramatik.
Skåningen aka Skärgårdsdoktorn: Liten pöjk som spelar rollen 'troubled young man' med bravur. Ligger mig väldigt varmt om hjärtat, en av de få människorna i mitt liv jag kan vara tyst och bekväm med.
Krullet: Dramaqueen som suger på goodbyes men som ändå har varit en livlina under året, i form av skratt, vin och skvaller. Ingen av oss är brudiga brudar, ändå har vi fått en väldigt brudig relation.
Är nu och tar världen med storm med sina scenografier.
Teknikern: Eviga vodkapolaren som äger världens bästa kök. Härjad man med ett hjärta som aldrig hårdnar.
Black Papa: Killen man ringer då man är in trouble, mest för att han skrämmer slag på de flesta med sin enorma, svarta kroppshydda, fast han är den finaste, mest kärleksfulle mannen någonsin.
Dolly: Tevespelsfantast och fellow nerd (but way worse than me) som är den enda jag kan frossa i glass och spela GTA4 med en hel natt.

Andra klasskamrater och skolkompisar som dyker upp lite dåochdå är: Islänningen, Kakan, Fjällräven, Nyman, Bruden med Finaste Dialekten, Tysken osv, osv...

Brudcrushen: Brud jag hade en kort crush på och jämnt lyckas springa på vid de mest underliga tillfällen. Crushen dödade hon effektfullt genom att jämnt vara sjukt otrevlig och bitchig då jag träffade (träffar) henne.
Moblillösa Mannen aka Telefonlösa Mannen aka Den Norska Mannen: Stora, stora hanguppen under våren 08, mannen jag hade det mest speciella (som i fina, inte kinky) sexet med jag någonsin har haft. Dumpade mig över Fejjan för att jag är svensk (!!!), vilket togs med ro och ordentlig rebound.
Toffeln: Krullets sommarkatt (aka pojkvän med bästföre-stämpel) som har blivit en god vän, även fast han gillar Beckfilmer. Set me up med Puppyeyes, och har lovat att servera mig fler pojkar på silverfat. Den här killen är mer brud än vad jag är.
Puppyeyes: Killen som ger mig blowjoblektioner lite då och då, men som av någon anledning inte går ner på mig. Tar med mig på bilturer ut i skogen och är alltid söt när han är kåt och inte vet vad han ska göra med det. En lover som säkert kommer finnas med ett tag men aldrig bli (för) viktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback