Julens vad

Okej, KC är online på fejjan, vi börjar CHATTA. Vi pratar fittor, sex, orgasmer och infrastruktur i vanlig ordning men ingen av oss en HINTAR faktumet om att jag frågade CHANS på honom igår och att han sa JA. Det blir nästan lite obehagligt. Jag börjar undra om allt bara ska gå tillbaks till den vanliga gamla lunken, vilket nästan är lite skönt. Börjar slappna av. Tänka att gjort är gjort och vill han inte spinna vidare på det här så har han åtminstone ARTIGHETEN nog att låtsas som om det aldrig har hänt. Som jag gjorde när han sa "jag älskar dig" den där gången.
Tills vi ska säga hejdå.
AL: "Vi syns i mellandagarna"
KC: "Ja, det gör vi. Då måste vi prata allvar"
AL: "Det är fittans fel"


Så, vad ska det här nu betyda???
Scenario nummer ETT:
Han vill inte alls att jag ska ha chans på honom och tänker bara klargöra den saken
Scenario nummer TVÅ:
Han vill att jag ska ha chansen på honom och tänker bara klargöra seriositeten i det hela
Scenario nummer TRE:
Det betyder ingenting. Allt kommer fortsätta som vanligt och jag kommer nojja vidare över smågrejjer som den här.

OKEJ, vadslagning startar NU och pågår fram till jullovets slut. Jag har mina pengar på trean. Any bet-takers?

Kommentarer
Postat av: damp

Hmm... Jag tror på någon sorts kombo av två och tre!

2008-12-21 @ 14:16:46
URL: http://www.damp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback