JAJJAMENSAN FATTAS BARA!

Igår när jag gick och la mig log jag som en jävla fåne. Jag har ingen aning om varför egentligen, jag bara låg där och fånlog tills jag somnade. Precis som man gör när man skedar med en ny kärlek för första gången. Men jag var komplett ensam- till och med reflekterade över det. "Här ligger jag och är komplett ensam" *fånleende*.
Underligt, men jag kan väl inte påstå att jag klagar.

Har inte fixat några julklappar än. Inte en enda. Men det är också ok. Enda jag behöver fixa är till julfesten på torsdag, vi har det där "hemliga tomte" konceptet, och jag ska köpa till en av skådisarnas lärare. Men GUD, VAD?, liksom? Har kanske bytt fem ord med henne på ett och ett halvt år. Dessutom verkar hon lite instabil, det får väl bli något relese-stressrelaterat av något slag. Vin, kanske? Hon dricker ju vin.

Helt plötsligt hade jag aslångt hår. Aslångt. Jag som alltid har kort. Riktigt kort. Så nu har Rövardottern klippt av det, det är bara halvlångt, så min vackra man låg på badrumsgolvet som någon slags rödbrun ryamatta. Har fortfarande inte sopat upp allt, det är så svårt att sopa hår. Men håret som är kvar på huvudet- jag vette fan. Har lite svårt för halvlängder. Kan se att det är riktigt snyggt och passar mig, äntligen har jag det rött igen osv. Men jag har svårt för halvlängder.
Krullet brukade kalla mig för zebra för att jag är så svart/vitt hela tiden. Det är väl så med håret också, liksom, antingen långt eller kort. Period.
Men det växer ju ut. Och herre, det är ju snyggt. Ser ut som värsta Bettie Page fast kortare med drogkåt-ögon. Mina ögon lyckas se drogkåta ut under lugg. I don't mind that.

När vi rökte igår kom jag på den FULLKOMLIGT GENIALA ideén att kanske vara ensam ett tag. Inte sådär på-låtsas-ensam när man har en Puppy på sidan av och en Mobillösa att nojja över, tillochmed en Kompiscrush under loven, utan på-riktigt-ensam. Tror det är värt ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback