TACK OCH HEJ!

Men herrejävlar- har spenderat hela dagen med BFF inne i stan och handlat julklappar. Det finns ingen annan jag pallar att gå i stan med utom henne. Nu är nästan avklarat, fint som smör.
Otroligt skönt att träffa BFF, det finns så få människor som man liksom kan släppa, men sen komma tillbaks till. Som om man har ett gemensamt liv, liksom, så kan man ha andra liv vid sidan av också. Men BFF är fan min kärna. Ursprunget, på något sätt.

Nu är det chips och film som gäller, stockholm tar fan musten ur mig, och alla jobbar så jag kan inte energisupa bort tröttheten. Köpte en Dylan-biografi till Papi i julklapp, så ser om I'm not there. Det är PERFEKT!


Började msna med Chilienaren igår, en long lost man som helst borde stanna LOST. Förrärligt förhållande, eller snarare ickeförhållande i fan fem jävla år. Han föreslog att jag skulle komma o hälsa på i hans nya lägga, "utan allt det kladdiga", vilket i stort sätt betyder att vi låtsas vara vänner i ca 2 timmar och sen råknullar varandra i femton timmar, för att sen gå tillbaks till att låtsas vara vänner. Vi har gjort det där flera gånger, jag borde veta. Iallafall så var det skönt att kunna säga nej, jag tror att vi är färdiga med varandra, tack och hej, liksom. Kändes lite som om jag sa tack och hej till alla dåliga casual-sex-relationer jag har haft och inte kommer ha i framtiden.

KC hela natten sen på fejjan, och jag kallar honom love, sweet och säger godnatt skatt, han säger ingenting out of the ordinary och jag vet inte. Kanske ska jag inte berätta alls. Kanske ska jag låta det vara som det är. Det ÄR ju fint.


Kommentarer
Postat av: tjeck

det är ju bra att man kopplar massa förkortningar man inte har koll på som nått snuskigt. det är nyligen jag fattat att det betyder best friends forever och inte boyfriend fucker eller liknande..haha

jag skyller på tracie från pot psychology

2008-12-21 @ 03:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback