How's this for a confession mail?

Har alltså INTE SKICKAT än, jag behöver feedback, och väljer att vända mig till mina trogna, kära läsare.... Snälla hjälp?



Detta är vad som kan tänkas stå:

OKEJ;
Jag kan ju tydligen inte säga det här face to face, för jag är en feg jävel, men jag måste ändå säga det, så att du vet.
Här går det:
Jag var seriös. Med sms:et, i fredags. Det gör ingenting om du inte var det, och om så är fallet, så please ignore och så fortsätter vi som om ingetning har hänt.
Jag vet inte varför jag var seriös och jag vet inte riktigt vad det betyder. Men om du också var det tror jag att det är på sin plats att vi tar ett snack om det.
Det var det hela.

Gott nytt.
Du vet att du förtjänar det.
// DIN FRAMTIDA FRU!!!

(NÄ, det sista skulle jag nog inte skriva tror jag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback