SÄRGE!

Vad är dealen med att SJ har gått ryan-air och man måste BOKA TILL sittplats?!?!? Trodde jag hade hittat värsta kap-resan hem men det var ju bara plus plus plus tills det än en gång lönar sig att ta nattbussen. Men herregud- bussar är mer uppvärmt än mitt rum så jag tycker fan bara att det är bra.

Återvänder alltså hem till Stockholm efter helgen. Men först väntar julfest och mat och hejdåån osv. Gillar terminsavslutningar, det känns lite mer äkta när man fattar att vi alla väljar att vara här, varje dag.

Hade evaluering idag, igen mer positivt än vad jag hade väntat mig. SÄRGE som vår lärare heter, verkar tycka att jag är värsta top notch studenten, det gör mig glad. Har själv kännt att det går lite motigt och åt fel håll, men SÄRGE sa att det utvecklas fint, sen kom vi överens om att det är PROCESSEN och min dåliga självkänsla som spökar.
Försökte sen spela in Syrsans sång som hon ska få i julklapp, hon ä ju halvvägs runt jorden vid det här laget, så klappen får bli digital. Islänningen hjälpte med gitarr, och så sjöng jag. Eller, snarare brölade. Blev så jävla nervös av någon anledning, började nästan grina. Inte blev det bättre av att Islänningen bara "Men DET GÖR INGET, det blir FINT ÄNDÅ *stöttande kompis som egentligen vill ligga* kom igen nu, TA IIIIII, stå upp så blir det bättre, det blir SÖTT!!!", plus att han kallade mig "foxy redhead" one to many idag. Okej, jag gillar foxy redhead-biten, men det blev lite irreterande.
Jaja, det blir väl fint ändå, kan ju säga att jag typ blev så rörd så att jag nästan grinade. Sånt gillar hon.

Så- one down five to go. Klappar alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback