Körer.

Kollar på reprisen av Körslaget och GRINAR!!! Det är bara så fint med körer, när dom sjunger. Team Wells med highway to hell och jag ba "WHÖÖÖ, alla får vara MEEEEED, vad FINT!" Ända sen blödiga körledaren började på skolan och spred attityden "sjunga ihop är det vackraste som finns" så har jag varit sjukt blödig för körer, skyller även lite på Rövardotterns som är helt inne på "Så som i Himelen" och dessutom sjunger som en gudinna i skolkören. Under öppen dag-grejjen på skolan för en månad sen sjöng dom "vem kan segla förutan vind", hon vet att det är favoritvisan från barndomen så det var glittrande ögon och stora leendet mot mig som bara "WHÖÖÖ, vem kan SEGLA, så jävla fint!!!".

Mr. Smith drar norrut imorgon vlket betyder att om han inte kommer till Brorsans firmafest ikväll så är det that's that för den här gången. Det är ändå okej om det är det som händer. Har ingen lust att bli kastrull och sluddra fram en confession, känns lite som att upprepa gamla misstag, fast med omvända roller. Jag kanske helt enkelt måste ha tålamod- det kanske inte är dags än.. Eller så är jag bara feg.
Kanske är dags att backa, om han kommer in på skolan så kan jag ta det då, det är då det verkligen behövs... Skulle bara vara skönt att ha det avklarat och färdigt. Men det blir bättre då jag kommer hem till skolan och får viktigare saker som konst och teater att tänka på.

(Ny adress!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback