Liveblogg från KC's soffa

Jag bangar fortfarande, men vilar huvudet på hans axel och nu sitter vi vid varsin stol och fejsbokkar.

Det är ändå jävligt fint. Jag kanske väntar tills imorgon.

---

Om jag säger "får jag vara din katt" och han svarar "nej jag vill inte ha någon katt", betyder det att loppet är kört?
För det fick mig nämligen att komma ur myset och in i verkligheten där han inte vill ha mig och alla tilfälligheter är bara tillfälligheter och bad judgement från hans sida.

Men jag antar att vi måste snacka om det nån gång?!?!

---

Nu har jag varit här i ett dygn: han städar och jag kollar porr. Fäbojäntan, för att vara exakt. Hans ide, hans film. Vi har fortfarande varken pratat eller legat.
Det kanske verkar dödfött?

Kommentarer
Postat av: Torbjörn

Klassikern Fäbodjäntan med den berömda falukorvscenen, minsann. Varför inte prova något aningen vassare, t.ex. The Secretary, med lätt-BDSM nästa gång? Han kanske inte är så blyg som han verkar.



Nåväl - mer än 30 h har gått sedan du skrev så problemet är väl över. Annars DTMA som Savage Love i Seattle brukar skriva.

2008-12-27 @ 08:31:35
Postat av: analt läckage

Äh, det var bara slökoll, inte så mycket för att få honom i säng. The Secretary är ju annars än grym film, bdsm och erotik åsido. Problemet har snarare utvecklat sig mer än att vara över.

Men vad sjutton betyder DTMA????

2008-12-27 @ 18:00:29
URL: http://analtlackage.blogg.se/
Postat av: Torbjörn

Jag var slarvig där men jag trodde att du kände till bloggen: http://www.thestranger.com/seattle/SavageLove

En välkänd, läsvärd men rätt cynisk rådgivningsspalt om sex av Dan Savage. Den korrekta akronymen är DTMFA vilket är uttytt Dump The Motherfucker Already.



Kanske inte aktuellt i ditt fall - din obesvarade kärlek verkar trots allt mycket njutningsfull. Förväntan är ett skönt stadium.

2008-12-27 @ 23:29:15
Postat av: analt läckage

Skönt och skönt- det blir det nog först när det kommer ner till lite kuken-i-fittan-action. Just nu är det mest odrägligt.



Ska läsa cynisk sexspalt med nöje! Sånt gillar jag, tack för tipset. Men att dumpa står inte på tapeten. Kanske att bli dumpad dock... :( :( :(

2008-12-27 @ 23:57:11
URL: http://analtlackage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback